Wij Wonen merkontwikkeling

Hoe vermarkt je een nieuw woonconcept?

Verhaal van Putten Online museum

Hoe bewaar je verhalen voor later?

Villawork totale communicatie

Hoe val je als villabouwer op?

Provincie Flevoland campagne

Hoe zorg je dat een campagne slaagt?

Vredekwartier totale communicatie

Hoe zet je een project in de markt?

Lijn M webshop

Hoe verleid je bezoekers op je webshop?

Gemeente Harderwijk citymarketing

Hoe verleid je bezoekers in Harderwijk?

Vaneau Espresso totale communicatie

Waarmee krijg je bezoekers warm voor je merk?

 

Arbeidsmarktcommunicatie

In vrijwel alle branches zijn goede professionals schaars. Hoe maak je in deze krappe arbeidsmarkt toch het verschil? Met goede arbeidsmarktcommunicatie, gericht op het binden, boeien en behouden van medewerkers. Word ook een sterk werkgeversmerk. Wij helpen je graag.


Jouw imago als werkgever

Zorg, ICT, transport. In heel veel branches is er een dringend personeelstekort. Tegelijkertijd stellen klanten steeds hogere eisen aan jouw dienstverlening. Dat wringt. Professionals kiezen graag voor een organisatie die een goed imago in de markt heeft. De kernvraag is dus: wat is jouw imago als werkgever?

 

Wervingscampagnes 

Zoek je dringend personeel? Wij hebben veel ervaring met het ontwikkelen van opvallende wervingscampagnes die doel treffen. Onze werkwijze? We gaan graag eerst met je om tafel. Vertel ons alles over de organisatie, de producten en diensten en de werkwijze. Waarom kiezen mensen voor jullie organisatie? Wat vinden zij belangrijk? En welke professionals zoek je? Wat verwacht je van hen en wat biedt jij hen? We vragen, luisteren, vragen door. En dan? Concreet aan de slag!

 

Een visueel concept 

We doorlopen dezelfde stappen als een traditioneel bureau, van strategie en advies naar ontwerp. Met dit verschil dat we niet eerst een taai communicatieplan opstellen, maar direct een aansprekend visueel concept maken. Dat heeft twee voordelen. Ten eerste zie je direct waar het naartoe gaat. Ten tweede: het vervolgtraject (de uitwerking in communicatiemiddelen) verloopt efficiënter en soepeler. Kortom, dezelfde strategische aanpak, maar dan direct concreet gemaakt. 

 

De juiste middelen ontwikkelen

Met welke middelen we bereiken we je doelgroep? Dat is vrijwel altijd een combinatie van offline- en online middelen. Van campagnewebsite en social-media-posts tot brochures en advertenties. Neem je deel aan een banenmarkt of banenbeurs? Ook daarvoor ontwikkelen we de middelen die je nodig hebt. Deze middelen stemmen we zorgvuldig op elkaar af, visueel en inhoudelijk. Dit zorgt voor consistentie, herkenbaarheid en vertrouwen. En dus voor een sterk werkgeversmerk.

laten we afspreken. Slimme z!